MORGON

Och så var morgonen avklarad. Jag vaknade strax efter halv sju och gjorde mig i ordning. Så gick jag upp, släppte ut hunden och gav henne sedan mat. Vid sju gick jag upp och väckte Jane (Anna var redan uppe och fixade sig) och jag hade fått höra att det skulle vara sååå svårt att få upp henne, men hon vaknade upp direkt. Jag tror det var för att hon var spänd att jag skulle väcka dem idag! :)

De klädde på sig och så gick vi ner och fixade pannkakor till frukost. Anna var så duktigt och visade mig hur de brukade ha det osv. De ville även att jag skulle äta, så det fick bli några pannkakor till mig med! :)

Sedan visade Anna mig hur hon ska ha sin lunch och så gick vi ut och väntade på bussen som kommer 8.15, och Janes kommer 8.30. De for iväg till skolan och jag gick in och startade diskmaskinen och nu ska jag försöka få tag på Pame och se om hon är ledig och vill hänga.

Jag är ledig till strax innan 16 då Anna kommer hem med bussen och då ska vi åka och hämta Jane från fotbollen hon spelar på skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0