TISDAG

Idag drog jag och min värdpappa ut och jag fick köra för första gången! Det gick bra och bilen var så skön att köra!! Jag körde till "stora" downtown här i norra New Rochelle.

Vi stannade till och fixade amerikanskt abonnemang till min iPhone, familjen betalar! Så snällt! Det blev liksom typ 350 kr i månaden, bara abonnemanget, med hur många meddelanden och telefonsamtal som helst och lite internet, men kommer mest använda wifi ändå.

Sedan stannade vi till vid en mataffär i Pelham (grannområde till New Rochelle) och handlade där och så körde jag motorvägen hem och det gick kanon! So don't worry mom! ;)

Kaffe kaffe kaffe:

Annas pepparkakor!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du är:)

2013-05-28 @ 20:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0