LÖRDAG

Idag åkte jag in till city på förmiddagen med Sara. Vi gick till svenska kyrkan för att de hade en liten julmarknad där, vi tänkte att det var mysigt! Det blev inga grejer köpta, men vi åt en jultallrik och stannade för att lyssna på en man som sjöng julsånger. Där stötte vi även på Victoria, Emelie och Johanna! ;)







Jag tyckte om Janssons frestelse?!



Efter alla sångerna gick jag och Sara till Times Square för att ta tuben ner till svenska godisaffären så hon kunde köpa lösgodis till hennes värdfamilj i Hanukkah-present. 

Sedan drog vi oss tillbaka till Grand Central och åkte hemåt. Vi tog bilen från tåget till en skoaffär och gick omkring där innan vi åkte till White Plains och mötte upp Rebecka och Therese för att käka middag på Cheesecake Factory. Haha, det blev många goda skratt och maten var lika god som vanligt! (Det blev tredje gången för mig på ett halvår, skäms nästan över hur lite jag varit där... Älskar ju deras pastarätter och de har ju sjuuuukt många cheesecakes! Dit ska vi, Erkas. Bara så att du vet.)
Therese och Rebecka. 


Haha, Sara. 


Sååå gott, men så stora... Så hälften fick följa med hem!

Iallafall, efter den goda middagen (där det plötsligt snöade en stund utanför) drog vi oss hem till Sara och tittade på Törnrosa! Även Angelica kom och gjorde oss sällskap, så vi var fem stycken som godaste ihop oss i Saras säng. ;) Så mysigt så! Haha. Fast jag tror det blev mer snack och skratt än att titta på film, men trevligt hade vi! :) Strax innan tolv åkte vi hem och nu är klockan snart ett så jag tänkte sova, godnatt!

Rebecka, Sara, Angelica och Therese.

Hahaha, alltså sötaste snapchaten. Eller hur Victoria? ;) Musse Pigg hängde med oss! 



Kommentarer
Postat av: Carina

vad gott med jultallrik, du hann äta före oss härhemma!

2013-11-24 @ 19:01:54
Postat av: Mamma

Smaskigt med julmat. Pappa lagade julmat här till oss i fredags. Så gott så :)

2013-11-24 @ 19:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0