MÅNDAG

Igår, måndag, kom Jane hem lite tidigare från skolan för hon och mamman hade varit på något möte eller så mitt på dagen. Eftersom hon hade gjort alla sina läxor i bilen lekte vi lite fram till att Anna kom hem, då gick Jane och spelade spel på datorn och jag hjälpte Anna mer läxor.

Kvart i fyra gick jag och Jane på karsten, och OJ vad jobbigt det var för henne att gå de 300 metrarna! ;)

På karaten så kommer det två pojkar till lektionen efter, och de är så himla söta!!! Haha. En är tre och hans bror är nog runt fem. Deras personligheter alltså, jag är nog lite kär! Hahah.

Efter karaten gick vi hem, åt middag, bytte till pyjamas/mjukiskläder och spelade sedan spelet på bilden nedan. Någon gång efter sex kom Anna och mamman hem och efter att A hade ätit middag hjälpte jag henne med läxor resten av kvällen och J tittade på tv. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0