SÅ GLAD

Här sitter jag utanför Janes dansklassrum och är så himla glad. Jag lyssnar på peppmusik och tänker på allt roligt jag har att se framemot! Mest inför min semester och resemånad, men även inför att hälsa på Jossan på hotellet och om 40 dagar kommer Linnéa till mig!!! Världens bästa julklapp!

Jag ser även framemot att få vandra rund på NYC när julen närmar sig ännu mer (det har redan julpyntats mycket!), med lite lätt snöfall och att få åka skridskor i någon park eller Rockefeller center. Att få fira Thanksgiving (både parad i city och hennes hos Angelicas värdfamilj), att få shoppa på Black Friday och julrean. Att få gå ut på krogen och dansa lite. Att umgås mer med alla härliga vänner här. 

Ja, jag har så mycket att se framemot de närmsta sju månaderna. Sex månader att umgås med mina fina värdbarn och sedan en månad free like a bird med Sara! 

Nästa vecka har jag varit här i sex månader (fast har ju nästan varit hemifrån ett halvår nu eftersom jag var i Malmö veckan innan jag flög hit) och det har gått så sjukt fort! Jag slår vad om att nästa halvår kommer flyga förbi... Sen är det dags att ta tag i livet, blä. ;)

Bild från i maj. Känns som evigheter sen dock! 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte ska du känna BLÄ inför att ta tag i livet. Spännande ju, man vet inte vad som väntar runt hörnet :)

2013-11-15 @ 06:23:59
Postat av: Carina

vilken häftig bild!

2013-11-21 @ 21:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0