TISDAG

Eftersom tjejerna sov hos pappan inatt fick jag 45 min sovmorgon! Så skönt! Jag åkte och plockade upp dem och skjutsade till skolan. Sedan åkte jag hem och busade med Daisy en stund, sedan beställde jag biljetter till Chicago i mellandagarna med Linnéa (woho!!!) och så kom Victoria förbi en snabbis.

Det dröjde dock bara typ 1,5 timme innan hon var tillbaka här hos mig, men denna gång hade hon sin 4-månaders bebis F med sig! Sötisen. Hon var så duktig och grät ingenting eller så (hon höll på att börja några gånger men vi lyckades distrahera henne) så det var skönt! :) Så mysigt att bara kunna gosa. Iallafall, vi bakade två laktosfria kladdkakor till imorgon (ska på Thanksgivig dinner med au pairer, och man skulle ta med sig något från sitt hemland) och så slängde vi ihop en god sallad till lunch med kyckling från gårdagens middag. Mums! Vi gjorde även iordning en varsin portion av kladdkaka så vi kunde ha till efterrätt! :)






Jag är ledig resten av dagen och tjejerna sover hos pappan inatt igen. Jag vet inte ännu om jag behöver hämta dem från Hebrew school, men det är ju inte så jäkla jobbigt! ;)
Härligt väder idag också, men mycket kallare än igår!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0