TISDAG

Hallå! Idag har jag faktiskt fått en hel del gjort. Jag har pluggat (skrev tre av fyra sidor som jag måste skiva), jag har plockat iordning med papper till flygbokningar, jag har ringt mitt gym och uppdaterat information om betalning, jag har varit ute med mamman och tittat på genvägar från pappans lägenhet till barnens skolor, jag har gått till starbucks och träffat en tjej från Tyskland (första gången vi träffades, men hon har varit här sen i januari och kommer förlänga till i sommar) och så har jag även satt upp fler bilder på mina väggar i rummet, både från tjejerna men även från Emelie hemma i Sverige! :) Sedan har jag hängt med barnen några timmar.


Ja, jag bäddade sängen endast för att jag skulle ta kort. 


Haha, min sötnos! <3

På kvällen drog jag iväg till Johanna och lagade mat där, vi fixade kött, hemmagjord potatisgratäng, beasås, sallad och vitlöksbröd. Alltså ni anar inte hur gott det var!!! Vi år väldigt sent, runt nio, och precis när maten var kvar kikade Victoria och Beatrice förbi, men de hade tyvärr redan ätit middag ute.
Titta så fint de har pyntat hemma hos henne!

Johanna redo att laga mat!

Hittade denna gosding på Stop&Shop.




Tadaaaaa!

Förutom några dryga sms från mamman, som jag inte direkt orkar gå in på men det handlade om att jag typ inte kommer få använda bilen så mycket k vinter när det är snö på vägarna, så hade jag en mycket trevlig kväll! :) Johanna är ensam hemma till på måndag så det var perfekt att åka dit och fixa ihop en supergod middag. Det är ju lite jobbigt om familjen är hemma och man ska laga mat med en kompis, det passar liksom inte riktigt då.

Imorgon är jag ledig för mamman hade tagit ledigt från jobbet för att vara med barnen, de är lediga från skolan för att det är Thanksgiving på torsdag, och imorgon kväll börjar Chanukah. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0