TORSDAG FÖRMIDDAG

Efter att ha skjutsat barnen till skolan tog jag en promenad med hunden och det gick faktiskt helt okej! Vi hälsade till och med på en annan hund lite kort (ägaren var väldigt trevlig och duktig med hundarna) så det är framsteg här alltså!

Efter detta blev det frukost och kika på flyg till Chicago. Inget bokat ännu men ska hålla lite utkik om priserna stiger/höjs den närmsta veckan här! Wihooo.

Annars idag har jag läst igenom min lilla uppsats till skolan i helgen och så har jag skrivit ut den, så nu får det bli som det blir. Jag känner att det är säkert inte så seriöst som jag tror det ska vara och jag har iallafall skrivit något och jag har ju skrivit om det vi ska skriva om, så det borde inte vara några problem. Ändå är jag lite osäker... Men det struntar jag i nu! Haha.

Jag har även ringt till både Delta och United för att bekräfta (och ja, jag var tvungen att slå upp det engelska ordet för att översätta till svenska) mina flyg. Det första till Florida nu i februari och den andra bokningen till min resemånad med Sara. Jag passade även på att fråga om man behövde checka om bagaget på mellanladningar vi gör (Tex från Hawaii till San Diego så mellanlandar vi i LA) och eftersom vi bara har någon timme där var jag orolig för att vi inte skulle hinna checka om bagaget, men det behövdes inte, så det var riktigt skönt! Då gäller det bara för oss att hitta till nästa flyg. ;)

Nu ska jag föra över bilder till min externa hårddisk (har ju en himla gammal laptop så jag är lite orolig att allt ska försvinna helt plötsligt någon dag) och efter det tänkte jag titta på några program jag missat (men som jag ändå spelat in på DVR) och äta lunch innan Jane kommer hem strax efter halv fyra. Anna ska på Hebrew School efter skolan så hon kommer hem någon gång efter sex.

Skön dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är tur att mami har lurat ut dig på tidigare flygäventyr med flygplansbyten osv, så du vet hur det går till här i världen :) Puss och kram!

2013-11-14 @ 19:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0