TORSDAG KVÄLL

Idag var jag ledig från att jag skjutsade Anna till skola imorse till femtiden för mamman tog Jane till karate och Anna hade Hebrew school efter skolan så hon kom hem strax efter sex. När Jane kom hem gjorde hon sin läsläxa sen fixade jag korv till middag och då kom Anna hem lagom till det. 

Efter maten gjorde Anna sin enda läxa, att sortera sina spanskpapper. Första gången på lääääänge hon inte haft någon läxa. Skönt för henne!

Mamman drog iväg på någon middag med kompisar så jag och tjejerna hade myskväll med The Voice och froyo och ices. Och ännu en gång gick Anna crazy med min snapchat.......... Tror Richard fick de "värsta", hahaha. Stackarn!






Sötisarna!

Idag har städerskan varit här och har alltså ställt upp alla gosedjur i Janes våningssäng, ser så läskigt ut, iallafall på kvällen!!! De bara stirrar på en. Som tur är att efter ett par nätter ligger alla som huller om buller igen! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0