VETERANS DAY

Idag har tjejerna varit hemma från skolan för att det är Veterans day. Jag började kl åtta idag så fick lite sovmorgon, skönt!

Anna och jag började dagen med att rita. Vi höll på med det en stund och sedan vaknade Jane och sa hej innan hon åkte på en playdate vid nio.
Anna ritade av mig. Lik va?!


Två av mina mästerverk!

Sedan gjorde Anna läxor medan jag vek och la undan tvätt, sedan vilade hon en stund och åt lunch innan Jane kom hem strax efter elva. Hon sysselsatte dock sig själv medan jag hjälpte Anna att sortera lite saker på hennes rum innan hennes kompis kom. 

Då lekte Anna och kompisen för sig själva och jag och Jane hade svensklektion (ni anar inte hur många gånger hon har tjatat om detta och sett framemot denna dag så länge nu, haha) och på slutet fick hon en liten läxa att fylla i. ;) Hon var riktigt nöjd och ser framemot nästa lediga dag från skolan då hon kan ha svensklektion med mig hemma!


Vid fyra kom mamman hem från alla möten hon varit på idag och då åkte jag med Anna på tennis och nu sitter jag här och tänkte kika på gårdagens avsnitt av Solsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0