FREDAG

Idag så som ni vet kom Sara hit och vi bokade flyg för vår resemånad, men innan vi gjorde det åt vi äppelpaj som jag slängt ihop medan hon åkte hit och sedan tittade vi på det nya avsnittet av Glee. Åh, sååå sorgligt!!!

Efter att tjejerna kom hem från skolan höll jag och Anna på och skrev quiz-kort till henne på en hemsida och sedan tittade vi på The Voice innan vi alla åkte till White Plains för middag. Idag stod fondue på schemat, sååå gott!

Först åt vi bröd, äpplen och några grönsaker med smält cheddarost. Därefter åt jag och Anna kött och mamman och Jane åt kyckling och lax och grönsaker till med med så goda såser så!

Men det bästa sparade vi till slut - chokladen! Sååååå gott! Åh, ni anar inte. Men Gud så mätt man blev! ;)





När vi kom hem gjorde jag och Anna armband någon halvtimme innan jag gick ner i källaren och tittade på tv. En riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser jättegott ut. Dit får vi gå när vi kommer, som ju är snaaaart!!!

2013-10-12 @ 09:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0