MÅNDAG

Idag följde mamma med och skjutsade ungarna till skolan, så hon fick se Annas från utsidan och fick se Janes utsida plus lite insida då vi följde med Jane till klassrummet.

Efter det åkte vi hem och åt frukost med de andra innan vi åkte iväg och shoppade lite. Alla förutom jag köpte något. ;)


Vi åt lunch på Panera Bread.


Sedan åkte vi hem och hängde och jag och mamma vek tjejernas tvätt. 





Vid tre kom Anna hem och så gjorde vi läxor en stund och när Jane kom hem for jag och tjejerna iväg på deras aktiviteter. Droppade Jane på karaten och nu sitter jag på Annas tennis som är klar om 45 min. Har precis sett andra avsnittet av solsidan som sändes igår, haha love it!

Ikväll äter familjen ute, jag och tjejerna äter något hemma. Annars är det läxor för tjejerna som gäller, får se vad resten av familjen hittar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0