MÅNDAG

Idag på förmiddagen drog jag och Victoria till gymmet. Vi är båda förkylda så vi körde på lite lugnt, men det är ju bättre än ingenting!

Annat jag har roat mig med idag är att vika tvätt, tittat på One Tree Hill och varit på promenad med hunden. Anna hade en kompis med sig när hon kom hem så de var för sig själva, oxh 45 min efter att de kommit hem kom Jane med bussen och hon bytte om direkt oxh så drog hon och jag på karate. Jag stannade och tittade på den, sedan drog vi hem och jag slutade för dagen. Klockan var då fem. 

Jag gjorde i ordning en bagel som jag åt innan jag drog till Cross County och shoppade. Det blev en del leggings från Forever 21 och Charlotte Rousse, jeans från Forever 21 och även en t-shirt från GAP. Sedan åkte jag hem och ligger nu i sägen klockan åtta snart redo för att sova. ;) Jag fick plötsligt ont i huvudet så lika bra att dra till drömmarnas värld!





Kommentarer
Postat av: Mamma

23 dagar kvar, weeiii:)

2013-10-01 @ 06:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0