ONSDAG

Igår, onsdag, blev det ett pass på gymmet på förmiddagen med Victoria. Skönt att röra lite på sig egen efter förkylningar! MEN idag känner jag mig förkyld igen, så kanske började jag träna för tidigt... :/ Får se hur jag känner om ett par dagar, jag vill ju gå på zumba på lördag!

På eftermiddagen efter att båda tjejer kommit hem från skolan åkte vi till Annas tennis. Jane fick följa med idag så hon gjorde sina läxor där sedan satt hon och smsade mig från hennes iTouch, haha. Sötan!!!

Efteråt åkte vi hem och kycklingrester till middag och tittade därefter på The Voice och vid åtta kom mamman hem från Las Vegas! Vi fick presenter (jag fick en notebook och några småsaker). :) Efter en stund gick jag ner till källaren och tittade på tv innan jag la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0