ONSDAG

Idag vaknade jag med täppt näsa och halsont, usch! Men det blev bättre ju längre dagen gick, men har en svullen halsmandel och lite ont fortfarande, jag ber till Gud att det bara är en vanlig förkylning och inte halsfluss på G igen!!!

Iallafall. Jag har inte gjort någon nytta idag heller, förutom att tvättat en tvätt åt mig själv. Och lagt upp några bilder på Facebook i mitt USA-album. 

När Anna kom hem vid tre hade hi det himla trevligt i 50 minuter innan Jane kom hem. Jag vet inte var det var men vi hade bara så kul tillsammans! Det är stunder som denna som man verkligen förstår varför man valde att åka iväg som au pair. :)

När Jane kom hem hoppade vi alla in i bilen och jag droppade Anna på hennes tennis och åkte sedan vidare med Jane till hennes hip hop. Hon tror att jag är kär i hennes lärare för att jag sa att han ser bra ut, är trevlig och kan dansa sjukt bra. Hon tror även att han är kär i mig eftersom han gav mig en high five en gång.

Jag vet inte hur många gånger jag sagt att vi inte är kära men hon är då envis så. ;) Iallafall så när vi kom dit så hälsade han och skakade hand med mig. Jane börjar då fnissa och ropar "berätta för honom, berätta!" och han undrar med ett leende vad jag ska berätta. "Haha, nej men inget" svarar jag och puttar in Jane i rummet så att hon kan gå till resten av klassen. Hon ville alltså att jag skulle berätta för honom att jag är kär i honom (vilket jag inte är!!! Hahaha) så ja, det var lite pinsamt och jag hoppas hon inte säger något själv! Haha, ja ja, barn är för söta!

Nu sitter jag i bilen och det började stänka lite här, men det har slutat nu igen som tur är! Vill inte ha dåligt väder när familjen kommer hit! De kommer nu ikväll och imorgon åker jag in till city och träffar dem!

Ikväll blir det troligtvis middag ute med barnen, deras pappa och morfar/farfar (ej deras riktiga men han är som en grandpa) och sedan sover han även hos oss inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0