ONSDAG

Idag fick jag lite sovmorgon eftersom tjejerna sov hos pappan och han skjutsade Jane till skolan där jag skulle möta dem 7.55 och sedan ta Anna till hennes skola. 

Efter det kom jag hem, tittade på Montazamis med vänner och så klippte mamma min lejonman, haha. Skönt att toppa håret!


På förmiddagen åkte jag, mamma, pappa och Fredrik till Sears och shoppade lite, jag fick med mig en liten plånbok (tack mamma för den tidiga julklappen ;) haha) och de andra fick med sig en hel del, iallafall mamma!

Sedan handlade vi lite på mataffären och så åkte vi hem till farmor och Mattias och åt korv med bröd till lunch. Vi fikade även pumpapaj med grädde, gott gott!

Lite skillnad på mammas och pappas storlek på pajen! Haha. ;)

Vid tre kom Anna hem och vi gjorde läxor fram till att Jane kom hon och då åkte vi iväg på aktiviteter. Anna droppade jag på tennis och så åkte jag med Jane till hip hop (fastän hon egentligen inte vill, men vad ska jag göra då? Hennes föräldrar är ju inte här) men jag sa att jag kunde stanna inne i lokalen med dem (man ska egentligen inte vara kvar) men då gick hon med på att gå på lektionen. 

Och tur att jag stannade kvar där inne för hennes danslärare (han som hon tyckte jag var kär i) behövde gå iväg ett par gånger med nån grabb som behövde gå till sin mamma och en annan grabb sombehövde plåster, så jag fick ta över klassen lite kort. ;) Haha, hann även prata en del med läraren och lära känna honom mer (han är professionell dansare) såååå det fick jag ju höra om i bilen tillbaka... Jane tyckte det var så kul! ;)

Väl hemma gjorde vi lite läxor till Anna och morfarn kom hem från tennis, då gick jag ut med min familj på middag. Idag blev det mexikanskt och till efterrätt köpte mamma, Fredrik och Mattias froyo och jag mangosmoothie (så att alla fick smaka hur god den är, haha).










Nu på kvällen har vi tagit det lugnt, jag väntar på att morfarn ska natta klart tjejerna (alltså på att Anna ska somna, hon har svårt med det) så han kan åka hem och jag kan låsa dörren efter honom. Det blev en väldigt sen nattning idag. 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Danslärarn ser ju helt okej ut!

2013-11-05 @ 04:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0