SÖNDAG

Idag på morgonen hade min värdmamma handlat hem bagles och fixat ihop en frukost till oss alla, snällt!

Strax efter nio åkte mamman, Jane, Anna och Annas kompis iväg. Vi andra åt klart frukost och sedan tog vi en liten promenad runtom vid affärerna här. Vi stannade vid CVS där farmor och mamma handlade några saker och sedan stannade vi till på Starbucks och köpte kaffe.






Strax efter tolv åkte vi och tittade på Annas softballmatch.







Efter matchen åkte vi hem och hängde. Juste, Mattias gick med på att jag fick sminka honom, hahaha! Sedan attackerade Anna mig med vitt läppstift, fint... ;)
Hahaha, farmor! Så söt!





Vid fyra åkte mamman hemifrån och vi plus tjejerna blev själva här. Det blev bus/häng i soffan innan pappa och jag åkte och beställde pizza och sallad till oss alla.



Efter maten fick tjejerna presenter från min familj, godis och lite hårgrejer. De blev så glada, framförallt för godiset! ;)
Vi tog även en kort promenad med hunden, så mamma och pappa fick känna hur svår hon är att gå med!













Kommentarer
Postat av: L

Ååååh skulle vilja hänga med er ja :(

2013-10-28 @ 05:25:29
Postat av: Anonym

Hej alla förskräckligt förändrade fejs. Skoj att se alla bilder och läsa kommentarerna. Skönt att se att ni har det bra. Jag sitter vid er dator just nu. Har ätit makaronerpudding som mormor Margot bjöd på. Så gott såååå! Nilla har på vår cykeltur via Lundås till intresserat tittat på en massa änder som valde att bada när vi kom förbi, morrat åt tre "fula?" kossor med lång brun päls, skällt på en liten pojke som hon plötsligt såg vid en bod nära vägen, hälsat på två hundar, njutit av den härliga ljumma hösttemperaturen och lugnet i den vackra miljön. Båda hundarna verkar så glada och kommer ofta och vill pussas och gosa. Vi skickar många blöta slick till er alla. Puss puss!

2013-10-28 @ 17:48:17
Postat av: Lotta

Den anonyma är jag, moster Lotta. Nilla och jag cyklade till Skäret och ner bakom golfbanan där jag tidigare aldrig har cyklat. Skoj.

2013-10-28 @ 17:53:33
URL: http://lotta.blom.strom%40hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0