TORSDAG EM/KVÄLL

Igår hämtade jag Jane från skolan och åkte vi direkt till hennes terapi där hon var en timme. Men precis innan jag hämtade henne i skolan hade hon stukat till foten på gympan, men hon kunde gå på den och så iallafall. Hon fick lite is på den på terapin och när vi åkte hem kunde hon tydligen inte gå på den så vi hoppade på ett ben till bilen.

Väl hemma gjorde vi läxor men hon kunde fortfarande inte gå på foten så vi höll den i högt läge (vid det här lagret visste jag att hon bara överdrev för när trodde att jag inte såg använde hon foten som vanligt). Men jag bara lät det vara eftersom jag visste att pappan skulle komma på kvällen så han fick ta det liksom, haha. 

Iallafall, vis sex stekte jag köttfärs och efter det kom Anna hem och vi åt tacos till middag, gott!

Sedan gjorde Anna och jag läxor och Jane tittade på tv. Strax efter åtta kom pappan hem hit och tog tag i det där med Janes fot, och efter en stund erkände hon att det inte gjorde ont längre och sprang runt och lekte med hunden. Sedan la han tjejerna och stannade med den till halv tio ungefär sedan åkte han hem.

Då bytte jag om till pyjamas och gjorde mig i ordning för sängen, men så hör jag att Anna är vaken så jag går upp i deras rum (Anna sover i Janes rum i en våningssäng) och satt där någon timme och höll på med min mobil till jag var säker att Anna hade somnat igen. Sedan gick jag in i Annas rum och sov där inatt, eftersom tjejerna är på övervåningen och mitt rum är i källaren, så kände de sig mer säkra så.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gullgumman, vilket stort ansvar du får ta. Nu är det fredag och ikväll blir det fotbollsavslutning för Mattias lag på IP:)

2013-10-04 @ 17:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0