TORSDAG

Idag efter att jag fått iväg tjejerna till skolan och rastat hunden blev det FaceTime med AK!!! Jag fattar inte att det gått så många månader vi pratade "på riktigt" sist. Visst blev det en snabbis på hennes student i juni, men annars har vi inte pratat sen i maj, när vi sa hejdå! Helt sjukt. Iallafall var det väldigt trevligt och det kändes lika normalt som om vi hade pratat igår. ;) Min fina Amanda. Får absolut skärpa oss och prata SNART igen! :D

Efter detta samtal tog jag bilen till Port Chester där jag mötte upp Sara för att shoppa skor!!! Vi båda använder aldrig klackskor men nu ska det ändras! ;) Vi fick med oss ett par varsina klackar, mina är så fina men oj vad ont jag kommer ha efter en kväll, men så får det vara! ;) De kostade $70 också, kanon!
Sara är lång redan innan, men här har hon klackar på sig och inte jag, det tyckte vi var roligt! Haha! :)



Vi passade även på att äta på Applebee's, och vet ni vad? Vi fick en trerätterslunch för $13 var, inkl. skatt och dricks!!! Sååå bra och så gott!! Och vi kom även fram till att vi kommer ha vår resemånad samtidigt (om jag inte förlänger, men är 95% säker att jag inte ska göra det) så vi tänkte planera den tillsammans! Åh, så bra! :D 

Ikväll fick jag vara ledig också, för mamman skulle inte träna och hon vill ju säkert vara med barnen nu när hon varit borta så mycket. Det är sjukt vad mycket ledigt jag har/haft hittills alltså!!! Men jag klagar inte... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0