FREDAG

Idag efter att tjejerna dragit till skolan gick jag ut med monstret på en promenad. Alltså, usch vad hon drar!!! Och det värsta var att jag har sån träningsvärk i armarna från gymmet igår, så det kändes extra jobbigt. Ja ja, jag klarade av rundan iallafall och så åt jag 2st vitlögsbröd till frukost, mums! Sedan plockade jag i ordning lite på tjejernas rum och så blev jag ledig.

Idag har jag mest segat. Jag tittade på Mean Girls, älskar den filmen! ;) Sedan har jag varit och köpt nytt kakao (hoppas att mina chokladbollar och kladdkaka smakar bättre nu!!!) och när tjejerna kom hem gjorde vi läxor en liten stund innan pappan kom hem. Mamman är i väg nu i helgen och hon drog någon gång mitt på dagen. Tjejerna och pappan åkte iväg och då passade jag på att möta upp Victoria på Cosi´s där jag åt en caesarsallad till middag, gott!

Efter att ha suttut och pratat ett bra tag åkte jag hem och skulle skypa med Richard, men då kommer precis tjejerna hem och Anna vill starta skype med honom, haha, men hon ville inte synas i bild. Det ville däremot Jane! ;) Så han fick träffa båda två, haha!

Vi pratade en stund innan tjejerna gick och så pratade vi på ensamma. Men efter ett tag får jag sms från Anna som sa att pappan dragit iväg till sin lägenhet och skulle komma tillbaka om 40 minuter... Och de ville då att jag skulle vara med dem. Så jag och R sa hejdå efter att ha pratat en timme och så tittade jag på TV med tjejerna fram till nio, då pappan skulle ha kommit hem, men han hade inte kommit hem så de fixade sig inför sängen och så läste jag en saga för dem. När jag var klar kom pappan hem precis, vid halv tio. Då gick jag ner i mitt rum och fortsatte prata med Richard på skype i över en timme! Nästan så att man saknar Norrtälje nu alltså! ;) Hahaha.

Nu ska jag titta lite på en serie och sedan blir det sova!

Förresten så firar jag 4 månader i USA idag! Helt sjukt vad fort tiden flyger iväg. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0