HÖSTEN ÄR HÄR!

Idag tog jag en promenad här runtomkring. Först gick jag till Starbucks och köpte Pumpkin Spiced Latte (vilket var ganska gott, det växte mer och mer ju fler klunkar jag tog. Pumpasmak har en tendens att göra det för mig). 

Sedan gick jag bars runt i olika bostadsområden, lyssnade på musik och mina tankar flög iväg. Skönt att komma ut och rensa tankarna lite. Det är så himla skönt ute, frisk luft men samtidigt är det soligt och blå himmel. En perfekt höstdag! Jag såg t.o.m. två träd där löven börjat ändra färg, så fint! Jag längtar till om några veckor när detta har utvecklats mer och jag kan vandra runt i Central Park! :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Här har hösten kommit ordentligt idag. Kalla vindar, lite regnskurar. Hade huvan på mig när jag var på skogspromenad:) Brrr, men lite mysigt ändå! Hoppas det är en massa fina höstlöv kvar på träden när vi kommer och ska vandra i Central Park. Boa in dig med en massa härlig ljus. Må gott!

2013-09-23 @ 20:57:14
Postat av: Victoria

Underbar bild!! :)

2013-09-24 @ 04:18:21
URL: http://victoria.gylling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0