SÖNDAG

Igår, söndag, hade Jane sitt födelsedagskalas för kompisar. Det var på ett chokladställe där de fick göra egna chokladfigurer, äta pizza och det fanns en chokladfontän att doppa godsaker i. Det var 15 barn sammanlagt och en det fanns två personer som höll i det, så jag eller föräldrarna behövde inte lyfta ett finger. ;)

När vi kom hem igen öppnade Jane alla paket (otroligt vad många, fina och dyra saker hon fick!!!) och sedan gick jag till en grekisk marknad här i närheten. Det var bara nu i helgen, någon som jag tror en kyrka fixade med. Iallafall, jag åt grekiskt till middag och så köpte jag färsk lemonade för första gången, ganska gott faktiskt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0