TORSDAG SO FAR

Imorse åkte jag iväg och mötte upp Victoria vid gymmet, för idag var det dags för zumba! Hahah, det var skitsvårt för jag var helt lost, men hon som höll i det hjälpte oss (mest mig hahaha) mycket så det var bra och det var skoj! Det var ju iallafall inte någon nybörjarklass haha, men men! Man rörde på sig iallafall. ;) Passet höll på en timme och sedan tog vi och simmade en halvtimme innan det blev fika efteråt.

Sedan åkte jag hem och var här en liten stund innan jag mötte upp Victoria och G i biblioteket. Alla tre var ganska trötta och sega men vi kämpade på! ;) På slutet blev det även lek i parken utanför bibblan.

Nu har jag kommit hem igen och ska ta det lugnt. Jag ska vila nu en stund för jag börjar få ont i huvudet, men SEN ska jag försöka kolla igenom bilderna från Cali och lägga upp några fina här på bloggen! :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Charmiga bilder alltså!! ;) haha

2013-09-06 @ 02:18:13
URL: http://victoria.gylling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0