APRIL APRIL DIN DUMMA SILL, JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL

Första april idag! Har ni blivit lurade? Det har jag.... Hahaha. Det var så att jag och några kompisar ska förhoppningsvis gå på en Broadway-show i maj om vi hittar biljetter till ett bra pris, och idag skrev Sara att hon hade köpt biljetter som kostade mycket mer än vi tänkt... Så vi gick alla på det! Haha, så kul!! Där fick du till det Sara! ;)

Strax därefter detta plockade Johanna upp mig för att åka iväg och hämta Victoria innan vi skulle gymma. Så vi två försökte lura Victoria genom att skriva (i vår gym-konversation där även Bea är med i) att vi kört i ett djupt pot hole och förstört täcket... Det gick hon dock inte på, haha. Inte så mycket iaf... ;) Däremot skrev Bea några timmar senare och frågade hur det hade gått med bilen, haha! Så hon gick på det istället! Yay!!

Annars idag har jag gått en promenad i det fina vårvädret, jag har gymmat, lagat tacos till middag (till mig själv hehe) och så har jag tittat på tv nu resten av kvällen. Hehe... Skön tisdag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0