FRIDAY BABY!

Jag älskar fredagar. Men vem gör inte det?! ;) 

Efter att ha skjutsat barnen till skolan tog jag Daisy till hundparken en låååång stund, så himla skönt väder ute och hon lekte på med alla hundarna där! När jag kom hem tog jag mig i kragen och drog till gymmet. 

Efter det åkte jag hem och åt lunch och tittade på tv en stund innan det var dags att åka iväg och plocka upp barnen från skolorna och dra på terapi. Denna gång ville dem att jag skulle vara med, så det kunde jag ju inte säga nej till. Tyckte det var lite jobbigt att de "blandade in mig" i det hela och jag var ganska nervös och kände lite obehag, haha, men hjälper det barnen något så vill jag ju hjälpa till! Har ju dessutom varit nyfiken på hur det går till där inne så nu vet jag det. ;) 

Efter det beställde vi hem mexikanskt till middag och sedan gick jag och Anna till CVS och handlade lite godis. På den korta stunden vi gick dit lärde jag henne allt jag kan om "French kissing" hahaha. Så himla roligt att hon börjar bli lite nyfiken på sånt där, så gulligt!!!!!!!! Hahaha, dog flera gånger om av alla hennes frågor! Min sötnos! 

Resten av kvällen tittade vi klart på en film vi började igår och snart ska jag försöka sova. Har lite huvudvärk och ska upp vid sex imorgon då jag drar till Philadelphia över dagen! 

Tack och godnatt, folks! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0