LÅNGFREDAG

Igår var det långfredagen (även kallad Good Friday här i USA) och jag tog en sovmorgon, sedan gjorde jag köttbullar och därefter målade jag ägg med Anna. Hon har aldrig gjort det förut men hon tyckte det var kul! Vi åt köttbullar och spagetti till lunch, Anna ville bara ha två köttbullar först men det slutade med att hon åt sex stycken, för hon tyckte det var så gott! ;) 






Min värdfamilj drog iväg på terapi strax innan tre och då gick jag på helg! ;) Jag skypade med familjen hemma, fick prata med mormor nu också och det var så kul! Visade henne runt i huset då hon bara sett bilder förut. 

Sedan åkte jag och handlade och plockade upp Sara hos henne. Vi åkte hem till mig och åt ett litet minipåskbord. Därefter fixade vi oss i ordning för att dra in till city! 

Vi mötte upp Matilda på tåget och väl framme i city började vi kvällen med att hänga på en pub till midnatt innan vi drog till en klubb i närheten. Utanför klubben träffade vi på trevliga tyskar som frågade om vi ville gå in med dem och så fick vi gratis drinkar vid deras bord. Vår promoter vi pratat med innan dissade oss typ så vi sa självklart ja till de nya grabbarna, haha. Vi hade en riktigt rolig kväll! 
Haha, konstruktören gjorde dessa till oss! Så kul! 









Tyskarna! 

5th mitt i natten! 


I väntan på tåget hem kl 5.35 satte vi oss på ett diner och åt frukost! 


Sedan åkte vi äntligen hem... Haha, söta söta söta Sara! 

För övrigt skrämde jag nästan ihjäl min värdmamma när jag kom hem där vid halv sju på morgonen. Hon visste inte att jag skulle komma hem så tidigt (jag sa att jag skulle sova borta) så hon hade ju låst ytterdörren med kedjan också, så jag kom inte in där... Så då tänkte jag att jag får vänta på bakgården till hon släpper ut hunden på morgonen och precis när jag kommer runt huset så ser jag att hon matar hunden. Jag knackar lite försiktigt på dörren och hon ser mig och skriker rakt ut, hehe oups! Men all good now... ;) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så skoj att även vi hade kontakt medan du var på club tills du gick och la dig :) Kändes bra för både mormor och mig.

2014-04-20 @ 08:37:41
Postat av: Carina

festprisse! Glad påsk, kram

2014-04-21 @ 09:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0