PÅSKAFTON

Idag sov jag till runt två eftersom NÅGON (aka Johanna) väckte mig med sms! Hahah. Nej men det var bara bra! Jag fixade mig i ordning och vid tre kom hon och plockade upp mig. 

Vi drog till CC för lite shopping, sedan drog vi vidare till New Roc för middag på Buffalo Wild Wings och bio efter det! Vi såg Heaven is for real, den var helt okej men lite för mycket Gud-snack och sånt! ;) 

Yummy dinner!



Vi råkade först köpa biljetter till samma film fast den skulle vara på spanska?! Hahaha. Åh, tur att hon i entrén sa något! Vi gick och bytte biljetter till en timme senare när den var på engelska. ;) Medan vi väntade hängde vi i The Fun House, vi bara gick runt och kikade på alla som spelade spel, åkte go-cart, bowlade, åkte frittfall osv! Sedan köpte vi dricka på CVS och så kikade vi på bion vid åtta! 


Där ser ni frittfallet. Jag har åkt den en gång förut, men aldrig har jag tänkt på att man faktiskt ser det sådär från gatan?! Hahaha. Älskar att jag på 11 månader aldrig har lagt märke till det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0