SÖNDAG

Tjobre! 

Idag hade jag tänkt att ta en ordentlig sovmorgon men klockan ringde 6.10 då jag glömt att stänga av den från gårdagen... Som tur var somnade jag om nästan direkt och vaknade sedan helt utvilad vid halv nio. Dock blev jag kvar i sägen ett par timmar till, hehe... Lazy Sunday morning in bed, liksom.

Jag tog mig dock i kragen och drog till gymmet. Jag stötte på Vickan och Johanna i omklädningsrummet då de hade tränat innan mig! 
Alltså, Vickan och alla hennes kläder/skor osv... ;) Haha! 


Efter gymmet var tanken först att jag skulle åka till city och möta upp Tevin för shopping, meeeen han skulle spela någon basketmatch först osv och jag orkade inte vänta, haha! Så jag åkte hem och åt en snabb lunch innan jag åkte och plockade upp Matilda. Vi gick i en del affärer i närheten där hon bor och vi båda spontanköpte en varsin handväska! Bild kommer imorgon. :) 

Vi avslutade dagen med Buffalo Wild Wings och bio! Vi såg The Other Woman och den var bra, men sliter var ganska dåligt... Men det var en rolig film och vi skrattade högt många gånger, haha! 



Beställde någon combo-grej och vi blev ganska chockade av hur mycket vi fick!!! Haha, åt/drack nog inte ens hälften! Och ja............ Jag drack lite läsk. Det gjorde jag igår också....... Shame on me!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0