TISDAG

Denna dag började men sovmorgon till runt nio, så skönt! Sedan var jag ensam med tjejerna några timmar. De gjorde armband och så spelade vi spel. På eftermiddagen åkte mamman och Jane till ett mall så jag och Anna spelade UNO, städade i hennes rum och åt lunch. Vid tre kom hennes kompis över och strax därefter kom mamman och Jane hem och så hängde vi ett par timmar till pappan kom och hämtade Jane.

Janes armband som hon gav mig.

Annas Rainbow loom-armband till mig. 

Nu på kvällen har vi ätit kinamat och tittat på Hunger Games, Catching Fire och just nu tittar vi på Frozen. Mamman har jobbat och nu sover hon, så det har varit jag och två 12-åriga tjejer som har haft filmmys! ;) Haha, de är uppjagade av allt socker de har ätit medan jag sitter här och försöker hålla ögonen öppna... Känner mig som en gammal tant, haha! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0