UNDERBAR DAG!

Denna lördag har varit toppen! Visst, den började sisodär med att jag blev väckt strax innan sju på morgonen då Anna och hennes kompis var i full fart på övervåningen... Suck! Men jag lyckades somna om en timme till iallafall!

På förmiddagen firade vi Anna som fyller 12 år idag! :) Av mig fick hon ett kort som jag gjort, svenskt godis som hon älskar och två gummiankor (hon samlar på dem) i form av en delfin och en Nemo-fisk! ;) Hon blev jättenöjd! Jag gjorde även iordning en varsin tårtbit till Anna och hennes kompis! Äkta hemmagjort "svensk" tårta, alltså sockerkaka, mosad banan, sylt och grädde ovanpå. La även på peanut butter chips och chocolate chips! 




Jag, Anna och hennes kompis.







Glad tjej för svenskt godis! 

Pappan och Jane kom över precis när Anna öppnat mina presenter och så öppnade hon föräldrarnas och Janes. Sedan hängde vi utomhus en stund i det härliga vädret innan jag åkte iväg och tog tåget in till city med Victoria! 

Idag stod Phantom of The Opera på Broadway på schemat! Det var såå kul att se den och det var så coolt och bra! Gud vad duktiga alla som var med är och vilken mäktig musik. Jag hade rysningar i hela kroppen de två sista scenerna! Vi hade väldigt bra platser också, långt fram och lite till sidan. Kanonkul att ha varit där och sett den! 









Efteråt käkade vi middag på Junior's, så gott så! Vi satt utomhus och det känns verkligen att våren är här nu! Det har varit sol hela dagen med 20+, fantastiskt! 

Vi började vandra bort mot Grand Central men vid Times Square såg vi The Naked Cowboy så där var vi tvungna att stanna till! Så kul! ;) Vi stannade även till i Bryant Park en stund och njöt. Och jag köpte även nu en sån sprayburksmålning, som jag velat köpa, så jag är nöjd! Därefter fortsatte vi mot GC och så mötte vi upp Bea. De andra två skulle ut och festa ikväll men jag tog tåget hem. Nöjd tjej efter en härlig dag! 






Älskade New York! 





Kommentarer
Postat av: Victoria

Hahah vilka hemska bilder på mig då!

2014-04-14 @ 02:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0