EN VANLIG MÅNDAG

Hej hopp! Igår kväll blev jag nominerad till den här ALS Ice Bucket Challenge av Matilda, så idag när lillebror kom hem från skolan var det första han sa "jag vill filma dig när du gör det!", och så blev det. 


Annars har jag inte gjort alltför mycket. Jag har fixat med lite inför skolan, bl.a. sökt CSN-bidrag + lån, letat kurslitteratur, skjutsat (och sen hämtat) mamma till kvällsjobb och lillebror på träning samt gå promenad med Nilla på spåret i närheten av lillebror fotbollsträning. Först stannade jag och hälsade på farmor som spelade boule i närheten!










Nu har jag suttit och fixat med bilder från resemånaden, tror jag ska lägga ut en massa imorgon på Facebook, så att de liksom finns där. Sen får det vara nog med bilder från USA där, haha. Klockan har blivit alldeles för mycket så nu måste jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0