ONSDAG

Halloj! Igår efter jobbet åkte jag, AK och JP in till Stockholm för att gå på Allsång på Skansen! Men mer om det i ett annat inlägg senare i veckan! ;) 

Idag har jag jobbat och efter jobbet tog jag det bara lugnt. Gud så skönt det var! Sedan "lagade" jag och Fredrik middag - jag gjorde våfflor och han vispade grädde, haha. Sedan åt hela familjen  tillsammans, det var ett tag sedan! 






Nu på kvällen har jag betalat min mobilräkning, köpt tågbiljetter till Göteborg och tittat på SVTplay på allsången och nog såg jag oss allt i publiken, flera gånger! Men man såg bara ryggen på oss varje gång, skönt det! Haha. ;)

Nilla var förresten med i Norrtälje tidning idag, lite roligt det ju! Mamma var också med, den där lilla bilden till vänster. Haha, tror inte de hade kunnat valt en fulare bild?! Den är underifrån och det ser ut som att hon håller på att prata precis. Ser inte alls ut som henne, haha! Det tyckte jag var roligt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0