EN BRA TISDAG!

Åh, idag har varit en sån himla fin dag. Jag tog sovmorgon till nio, åt frukost (hemmabakt bröd och varma koppen) samtidigt som jag tittade på julkalendern, sedan lite plugg innan jag tog mig ner på stan. 

Jag mötte upp Louise och Björn och vi åt först lunch och sedan shoppade vi! 



Typ så var känslan idag! 








Nu på kvällen mötte jag upp min gamla nollningsgrupp Superhjältarna för middag! Dock var det bara hälften som kunde komma, men vi hade trevligt ändå! :) Efter det följde jag och Clara med Anton hem och provade whiskey för första gången, haha. Han älskar whiskey och har massa olika! Det var ju inte det godaste jag druckit, om man säger så... ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0