JULAFTON 2014!

Och så var självaste julafton här. Dagen började med en mysig frukost och sedan chillade jag och mina bröder i sofforna medan våra föräldrar och hunden var ut på promenad, hehe.

Vid 14 kom resten av släkten och vi drack glögg, åt julgodis och minglade. Vid 15 var det självklart Kalle Anka som gällde och efter det åt vi julbord. Mums! När vi var alldeles för mätta för att ens orka röra oss kom tomten så det blev ju bara att hälsa honom välkommen! Lilla Freya 3 år gömde sig under bordet i köket och vägrade först komma fram och hälsa, haha. Men tillslut så, med lite hjälp av gammelmoster Mia! ;) Jag kan ju även tillägga att min kusin Lisen var med via Skype precis innan tomten kom och hann med och hälsa på honom också, haha.
 
Vi fick några julklappar av tomten innan han var tvungen att dra vidare, så resten av julklapparna delade Mattias och Freya ut till oss. 

Resten av kvällen bestod av att prata, äta efterrätter och julgodis, titta på julfilm och bara ha det himla mysigt tillsammans. En perfekt, svensk julafton!
Lugnet före stormen.


 
 
 
 
 
 
 
 
Haha, vilka snyggingar!

Finaste Molly, saknaden är stor!

Filmmys på kvällskvisten!

 

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja det var en riktigt fin julafton

2014-12-27 @ 11:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0