MUSIKHJÄLPEN

Igår kväll startade Musikhjälpen! Jag har aldrig riktigt varit så insatt i det förut men nu när det håller hus i Uppsala så har man ju taggat! På väg ner på stan igår kväll gick jag förbi det här fina;



Jag, Louise, hennes roomie Sara och Björn var ner på stan igår för att kika på det hela. Vi var där strax före nio och då var det några band som tex Organismen som uppträdde på en scen,  skönt häng! 









Vid tio tog sig programledarna in i buren och sen kom även Gina Dirawi och gästade, det tyckte jag var kul!! 





Efter det hamnade jag och Lollo längst fram och dansade med en fet kamera rakt upp i våra ansikten?! Haha, japp. Dansade för svenska folket, den ni! De längsta minuterna i mitt liv var när den kameran var där, usch det var sååå jobbigt hahaha. Men kul också! ;) 
Gina!! Och jag!! Hahaha. 







Och detta fick vi främst reda på via alla snapchats folk skickade till oss! Haha!

Sedan gick jag hem och tittade på vår fina fuldans! Gick förbi detta, bilden ger ju ingen rättvisa meeen den får duga! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0