FÖRSTA (HALV)DAGEN I FLORIDA

Det har ju som ni sett gått väldigt bra idag. När familjen plockade upp mig åkte vi sedan till ett jättefint mall (utomhus) som hette Miromar Outlet, det var massa outlet butiker så lite billigare än vanligt! Men det enda jag köpte var flipflops från American Eagle! 














Jag hade inte tillfälle att byta om till shorts så jag dog lite av svett i början men det var skönt att gå in i de iskalla affärerna ;)


Johannas bror Markus och jag gick själva och kikade en stund då vi kom bort från hans tjej och Johanna. Här hittade vi snygga semesterskjortor, hahaha!

Vi åt även först glass när vi kom och senare en gooood middag (Johannas familj böjd på både och, tack!!!) 








Hela gänget minus Johanna som tar kortet. Det är Johannas mamma, pappa, bror, brors tjej (Lovisa), och kompisfamiljen med en dotter plus kompis till dottern!



Innan vi åkte hem till huset stannade vioch  handlade lite alkohol, jag köpte vin och cider, gott gott! ;) Vi kom till huset efter åtta och bara hängde här utomhus. Jag bara älskar vädret! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser så skönt ut. Hade inte fattat att det var Johannas svenska familj som åkt på semester, trodde det skulle vara hennes amerikanska :) Sköt om er och ha det bäst!

2014-02-23 @ 14:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0