FREDAG

Min dag började med sovmorgon till kvart i åtta. Jag hade tänkt gå upp till sju för att kika på hockeyn (Sverige-Finland) meeeeen sängen var så mycket skönare haha. Sedan vid åtta fick jag detta sms från Anna:


Jag gick upp och tog med Anna och Daisy till hundparken men vi stannade där bara 30 minuter eftersom det duggregnade hela tiden och det var bara vi och två andra där, men vi kom först och gick sist! ;) 

Vi åkte hem, Anna åt frukost och sedan åkte hon med mamman på terapi så då passade jag på att duscha och måla naglarna. 

Sedan kom de hem och Anna hängde med mig nere i källaren. Vi tittade på Harry Potter (hon har inte velat titta förut eftersom när hon såg den första filmen för några år sedan men blev så rädd... Men nu var hon inte så rädd ;) haha). Sedan kom Jane hem och tittade en stund med oss men hon blev lite rädd, men härdade ut iaf! Haha, söta. 
Lilla Harry Potter då! Haha, älskar första filmen. Eller älskar faktiskt alla filmerna! ;) 

Jag och Anna gjorde sedan egna kuvert eftersom vi behövde ett stort till kortet hon ska ge till mamman på födelsedagen i mars! Vi tittade på ett youtube-klipp för att se hur man viker, toppen! 

Nu har jag precis vikt och lagt undan tjejernas tvätt och när pappan kommer och hämtar dem (vet inte när men om ett tag) så tar jag semester! Woho!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0