GRATTIS VICTORIA!

Även idag har jag varit ledig, så det blev sovmorgon och sedan lunch ute med Victoria som fyller år idag! :D Hon fick bestämma, så det blev kinamat. Alltid lika gott! 


Sedan släppte hon av mig vid gymmet medan hon själv åkte hem för att jobba. Jag körde crosstrainer och en halvtimme kom även Johanna och joinade mig! Sedan körde vi armar och tog därefter en lång och skön dusch! 
Haha, en liten smygsnap till JP.

Hon skjutsade hem mig och jag hängde med Anna och Jane nästan tre timmar. 
Rainbow looms. 









Sedan plockade Johanna upp mig igen för att äta middag ute med Victoria och Jade! Victoria fyller 21, vilket är då man får lagligt dricka alkohol här i staterna, så hon var ju tvungen att ta en drink! ;) Vi andra fick nöja oss med vatten, haha.
Johanna och Victoria! 

Jade! (Från England ;) haha)

Första lagliga drinken här!



Skål! ;) 


Victoria, stort grattis på din dag! Jag tycker om dig jättemycket och jag är så glad för att jag träffade dig här för sju månader sedan. Puss puss, hoppas du haft en bra dag! <3 Kärlek till dig! 
Du och jag! 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack såå mycket igen Emma! Så himla glad att jag har dig här!! Känns som att jag känt dig hela livet, men ändå är det bara 7 månader, galet vad vissa personer kommer en nära så fort!! <3 <3 <3

2014-02-19 @ 18:26:09
URL: http://victoria.gylling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0