LÖRDAG

Idag blev det en ordentlig sovmorgon och sedan chill fram till klockan tolv då jag och Jane tittade på hockey ett tag innan grannen och hans son plockade upp oss två för att åka pulka i en backw ca 10 minuter från oss! Vi pulsade över en åker i djupsnö för att ens komma till backen, men kul hade vi!










När vi kom hem igen, nästan två timmar senare, tog jag med mig Anna till Cross County för att handla en grej där.

Helt plötsligt började snön yra ute så vi åkte så hem och blev kvar i huset hela kvällen. Åh, vad jag avskyr snön. Eller det är väl mer att jag avskyr att man inte kan ta bilen när det snöar, eftersom det är kaos här. Hue många gånger måste jag säga "vinterdäck" innan ni fattar, amerikanare?!

Iallafall. Jag spenderade resten av eftermiddagen och kvällen i min säng med att titta på film, spela lite Sims på telefonen osv osv. Klockan är halv elva och snart ska jag sova, hehehe. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0