MÅNDAG

Jag och Johanna vaknade vid kvart i åtta imorse och strax därefter kom även de vuxna upp. Jag och Johanna sover i en bäddsoffa i vardagsrummet så de vågar nog inte gå upp innan de hör att vi är vakna, haha. 

Vi alla åt frukost och drog sedan till stranden och hängde där några timmar innan vi gick hem för lunch på tidig eftermiddag. 


Markus var sugen på volleyboll...

... Vilket vi även spelade! Först spelade jag, Johanna, Johannas pappa, Markus och Lovisa. Sedan ett gäng snygga amerikanare (4 killar och 2 tjejer) och ville spela en match mot oss. Jag fick ingen bild på det, men denna bild är en smygbild på dem + deras kompisar som kom senare. Haha!












Vi stannade sedan hemma vid poolen och solade och badade. Även fast jag använder solskydd 30 har jag bränt mig och blivit helt röd på kroppen... :( Men jag är inte värst iaf! Haha ;) 
















Vi åkte iväg till en golfbutik som de vuxna ville gå i, och då gick jag, Johanna, Markus och Lovisa i en annan butik, JC Penny, och där köpte jag en fin klocka! 

Sedan åkte vi till Applebee's och åt middag och så åkte vi hem. Jag och Johanna stannade uppe och spelade kort och drack vin och cider, sedan tog vi även en promenad på stranden.






Stackarn har solfrossa så hon måste ha långärmat!

Lovers lane! Med dead end, haha!

Nu är klockan snart två och vi ska sova. Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser underbart ut, njuuuut :)

2014-02-25 @ 20:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0