MÅNDAG

Det har inte hänt mycket idag. Jag fick iväg ungarna, tog hunden till hundparken, vikt och lagt undan barnens tvätt, gjort chokladbollar (som inte smakar chokladbollar... Undra vilken ingrediens som strular!), hjort läxor, tagit Jane på karate, ätit middag, tittat på tv, spelat UNO med Anna. 

Och idag har det förresten varit 100 dagar kvar till jag och Sara drar på vår resemånad! Jag har ju i några veckor nu känt mig himla ledsen över att behöva åka härifrån men nu har jag fått en våg med "jag-är-så-trött-på-det-här". Vet inte vad det beror på men så är det! ;) Längtar så galet mycket, tänk, 100 dagar är ju typ ingenting?! Iiiih! 

Sen har jag varit riktigt seg och trött idag eftersom jag sov dåligt inatt... Men hoppas på att jag kan sova ordentligt nu! Natti!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk hur man ställer in sig, de två sista veckorna innan semester brukar vara grymma :) Kram!

2014-02-11 @ 06:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0