ONSDAG

Idag har varit en lång dag med Anna, som är ledig från skolan, men det har också varit en ganska rolig dag! 

Strax efter sju smsade hon mig och frågade om jag var vaken, vilket jag var då alarmet som vanligt ringt 6.40, och få gick jag upp en våning och då kom Anna ner. Vi matade Daisy innan vi spelade UNO en halvtimme fram till att jag gick upp och väckte Jane, som har skola resten av veckan. 

Hon kom ner och åt frukost innan mamman skjutsade henne till skolan. Jag och Anna drog till hundparken och var där med Daisy en timme!



Annars idag har Anna gjort läxor och då passade jag på att tvätta min tvätt, lägga undan tvätt i tjejernas rum, städa upp Janes rums som var invaderat med Barbies haha, och så gjorde jag en god lunch till mig och Anna! På eftermiddagen satt vi och pysslade, gjorde födelsedagskort osv innan jag tog henne till tennis. 



När vi kom hem igen gick jag ner i källaren och tittade på tv, skönt att slappna av! Jag pratade även med Sofie en snabbis på Skype, hon är ju i Australien nu och vi pratar inte allt för ofta, så det var kul att säga hej och catcha upp lite snabbt! :D Här var det kväll och där var det mitt på dagen imorgon, så knäppt det här med tidsskillnaden! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0