ONSDAG

Efter en sovmorgon till nio hängde jag/vi hemma på förmiddagen. Eller, jag och Johanna tog en cykeltur till en mataffär (tog kanske 7-10 min) efter frukosten. Men mitt på dagen drog de vuxna till en annan ö för att spela golf, då blev vi sex stycken ungdomar kvar här och chillade mer i poolen och så. Strax efter två drog jag, Johanna, Markus och Lovisa till stranden och spelade volleyboll. Det har varit sol men ganska molnigt idag. 













Stackars Johanna har bränt sig så hon måste täcka sin hud... Tur att det var molnigt och lite blåst vid havet! 


Sedan drog Markus och Lovisa hem och jag ch Johanna vandrade längst stranden lite mer än 2 kilometer till piren och en liten gullig "stadsdel" som kallades Times Square. 










Glasspaus!













Här köpte jag en himla god Key Lime Pie cupcake! 

Tillslut kom vi till hamnen där några piratskepp låg till. ;) 




Utsikt från vårt hus!

Jag och Johanna blev upplockade och så åkte vi hem och plockade upp de andra och åkte iväg för middag. Gott gott! Sedan åkte jag med Johannas familj och bowlare, awesome! Haha, jag fick faktiskt två strike, det tyckte jag var bra jobbat! ;) 


Riktigt drag på restaurangen, haha.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0