PÅ FLYGPLATSEN

Yep, då sitter jag här på La Guardia flygplats och väntar på mitt plan. Min värdmamma skjutsade hit mig och allt flöt på smidigt här. Eftersom jag checkade in igår på dagen skrev jag bara ut boardingpass och jag hade igen väska att checka in så jag gick bara igenom säkerhetskontrollen och hittade direkt till min gate. Nu sitter jag och chillar och väntar på att klockan ska bli 11.35 så jag kan flyga ner till Fort Myers! Johanna sa att det var underbart där, åh vad jag längtar! 



Köpte just lunch för $18.......

Förresten, alla sittplatser vid bort har iPads som man får använda med gratis internet, till och med där man sitter och äter, haha. Och så bredvid finns det så att varje person kan ladda sin telefonen/annat elektroniskt. Riktigt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0