SÖNDAG

Ännu en sovmorgon, men inte lika lång som igår. Jag vaknade runt halv nio och låg sedan i sängen till elva när jag får ett sms från mamman att hon tar Anna till tennis nu och lämnar Jane hemma(?!) och att pappan kommer och hämtar henne vid halv ett och jag kan inte åka någonstans innan han hämtar henne... Okej... Så jag klär på mig och går upp och hänger med Jane. Pappan kommer efter ett och är mer än en halvtimme sen. Så jävla less jag var då. Jag hade planer för idag men som tur var blev mina kompisar också sena! Men är bara så arg att de inte ens frågade mig om jag ändå bara skulle vara hemma nu på eftermiddagen??? Riktigt dålig stil, jag är ju ledig på helgerna. Men men, jag får tillbaka eftersom jag är ledig imorgon och tisdag då barnen spenderar två dagar med pappan på deras lov.

Iallafall. Jag åkte till Panera Bread och mötte upp Josefin och Johanna för lunch. Vi satt och åt och snackade där ett tag innan Johanna var tvungen att bege sig hem igen. Då åkte jag och Josefin och gick i några affärer innan vi sedan åkte till Starbucks och hängde där för att sedan åka vidare hem till Victoria för födelsedagsmiddag!
Min goda mat på Panera Bread.



Fixa med presenterna till Victoria! ;)

Victoria bjöd på god mat och tårta till efterrätt och det var en härlig kväll med härliga tjejer! :)


Josefin och Victoria i väntan på de andra.




Tacopaj och sallad, mums!

Söt tårta hon hade bakat va! 




Paketöppning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0