AMANDA 21 ÅR!

Igår fyllde min fina vän hela 21 år. Vi har känt varandra mååånga år och varit himla bra buddies länge. Vi har varit med om mycket sedan mellanstadiet! Jag har sååå många minnen med dig och några av alla dessa är från resorna vi gjort tillsammans tillsammans - Turkiet, Thailand och England. Sist jag såg dig var på Centralstationen i Stockholm där vi skiljdes åt efter några dagar i Malmö tillsammans. Dagen efter åkte jag till New York och det kändes ganska knas att kramas om och säga hejdå för över ett år. MEN tiden går fort och snart är jag hemma igen! Längtar efter att få träffa dig, och det såg ut som att du hade en himla bra födelsedag igår! Puss puss, love yoooou!

Turkiet 2006.

Thailand 2009.

England 2009.

Tågresan från Malmö till Stockholm, maj 2013. Haha. Kul att jag hade typ 3 bilder på oss från den resan och på alla ser vi ut som två mongon... ;) Ja ja... Som vanligt då!

Kommentarer
Postat av: AJ

Nämen tack så mycket, vad fint skrivet! Kan verkligen inte fatta att det redan gått så lång tid sen vi skiljdes åt där på stationen. Du verkar ha det fantastiskt iallafall och det känns bra att veta, sen ses vi ju faktiskt om bara några månader igen och då vill jag se bilder och höra om resan, och kramas såklart! Ta hand om dig vännen, pusspuss! <3
PS alltså fatta hur gamla vi har blivit? Känns som vi gick ut högstadiet förra veckan..

2014-01-15 @ 11:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0