GRATTIS LILLEBROR PÅ 18-ÅRSDAGEN!

Idag fyller min fina lillebror vuxen. Han fyller 18 år och jag undrar var tiden tog vägen? Att han fyller 18 år är ju helt sjukt, han ska ju fortfarande vara liten?!

Nu får du ha en bra födelsedag och festa lugnt när det är dags för krogen! Love you.

Här är en liten vandring på Memory Lane.








Bilder från Turkiet, 2006.
 
Fredrik, Amanda och jag (hahaha, orkar inte att jag blinkade precis!)

Bilder från Thailand, 2009.


 
Bilder från i våras, Florida 2013.


 

Och slutligen några nyare bilder från Oktober 2013, när familjen var och hälsade på mig i NYC.




 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Igår blev Fredrik firad av släkten här hemma med fika. Farmor, mormor, Carina, Maud, Peter, Linus, Alex, Lotta, Pelle och Bridget (Pelles tjej) kom.Han fick massa pengar och blommor :) Idag firade vi honom med att han fick en brudkista (den fick han igår och undrade varför han skulle få en så´n) pärm med sina viktiga papper ex fonden. Fredrik fick även 2 st tröjor och vi åkte till Älmsta och åt middag på Ankaret. Mycke och god mat, är nu proppmätta. Fredde är nu och tränar innebandy ska snart åka och hämta honom. Kram på dig!

2014-01-07 @ 20:20:48
Postat av: Mamma

P.s kollade Freddes längd som nu är 179 cm, så nu kan du se upp till honom :)

2014-01-07 @ 20:22:37
Postat av: Carina

Vilket fint collage du gjort

2014-01-09 @ 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0