MÅNDAG

Idag när Anna kom hem från skolan skypade hon och mamman med en au pair! Jag pratade också med henne en stund, hon var jättetrevlig!

Jane kom hem och hann säga hej till henne innan vi två for iväg till karaten. Efter karaten ringde mamman och sa att hon hade glömt plånboken hemma och hon var i en affär och hade handlat mat, så när Janes tutor kom åkte jag iväg dit (tog typ 15 min) och gav henne plånboken. Sedan åkte jag och plockade upp Anna från tennisen (eftersom mamman fortfarande var kvar i affären) och så åkte vi hem. 
 
Det blev lite läxor innan jag fixade middag. Mamman åkte därifrån till en vänninna vars mamma hade gått bort, så jag och tjejerna åt en sen middag och så tittade vi på gårdagens Grammygala i 40 minuter innan jag fick upp dem på övervåningen där de började göra sig i ordning för sängen, och då kom mamman hem igen och jag gick ner till mig. 
 
Såhär började det... 
 

... Och slutade såhär! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0