ONSDAG

Imorse fick jag 40 min sovmorgon eftersom tjejerna sov hos pappan så jag behövde bara åka dit och hämta upp dem. Jag klädde på mig, gav hunden mat och sedan åkte jag iväg och hämtade dem och skjutsade till skolan. 

Jag åkte sedan hem och åt frukost och efter ett tag plockade Johanna upp mig och så åkte vi till gymmet med Victoria och sedan kom även Bea! 


Efter gymmet drog Johanna och jag hem till mig och åt våra pastarätter och cheesecake som blev kvar från gårdagens middag, mums mums! Samtidigt som vi år tittade vi på nya avsnittet av pll, så spännande! Längtar till på tisdag! ;)
På väg hem från gymmet. Åh vad jag tycker skolbussarna är så irriterande näe man inte för köra förbi!

Johanna stannade en stund till innan hon begavs sig hem för att jobba. Anna kom hem vid tre och vid kvart i fyra kom Jane hem. De åt snacks och så drog vi alla till Annas tennis. 
En söt kaka tjejerna har bakat i helgen!


Anna älskade kakorna de bakat. Och Daisy ser väldigt sugen ut hon också!


Sötan är redo för att plugga på tennisen!


My cutie!




Anna ville inte vara med på bild eftersom hon hade sportglasögonen på sig. 

Jane gjorde sina läxor medan Anna spelade och den sista kvarten innan Anna var klar fick Jane spela på sin iTouch, gissa vad? Jo, Sims! Haha, jag har lärt henne allt jag kan! ;) 

De fick även en tårtbit innan vi åkte vem för att klubben hade vunnit något pris så de delade ut tårta till alla barn där. Gott för dem! Fast sån tårta är ju inte god ändå! ;)

Vi åkte hem och Anna duschade medan jag och Jane fixade tacos till middag. Meeeen precis när vi ätit klart började de tjafsa så mycket att det tillslut slutade med att båda ville gå upp på sina rum. Tråkigt att det blev så, vi som skulle titta på Grammys tillsammans! Aja, syskonbråk är inget att leka med! ;) 


Anna provade att ha sallad på sin tacos som hon annars bara har köttfärs och ost på! Kors i taket!

Jag plockade undan o köket och sedan kom mamman hem från DC. Hon tackade så mycket för allt och jag gick ner i källaren och tittade på tv en sådär 40 minuter tidigare än vad jag brukar sluta, eftersom mamman tyckte synd om mig för tjejernas tjafs mot varandra. Tjejerna kom så småningom ner till mig och sa förlåt. Jane hade även fixat fruktsallad till mig och henne, sötan! Jag frågade om hon ville stanna och titta på det nya avsnittet av Good Luck Charlie och det ville hon. Anna kom sedan ner efter Jane och visade roliga collage hon hade fixat på sin telefon med knasiga bilder på mig, haha.
Jane ritade teckning åt mig när hon satt på sitt rum!


Hon tog även roliga bilder på Jane och sedan fina bilder på sig själv för att visa att hon var den "normala" av oss. Haha, rolig hon! ;) Hon satte sig sedan i mitt knä och tittade klart sista biten av avsnittet. Även Daisy kom förbi och hälsade på oss innan hon gick upp igen!







Sedan gick tjejens upp för att lägga sig. Men efter ett tag fick jag massa sms av Anna där hon skickade bilder på sig själv när hon "klätt ut sig" (alltså fixat med håret) olika personer! Haha, hon är ju för gullig ibland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0