SÖNDAG

Idag tog jag och Sara sovmorgon och gjorde sedan inget speciellt på förmiddagen till att jag skjutsade henne till tåget. Jag har sedan spenderat resten av dagen i soffan, ganska skönt faktiskt! ;) 

Jag har tittat på film, läst bloggar, varit ut med hunden och annat smått och gott. På kvällen umgicks jag med tjejerna en stund som kom hem från pappan och efter en sen middag skypade jag med Richard nån timme! Men vid nio (alltså tre mitt i natten för honom) lät jag honom gå och lägga sig, haha, och då gick jag och tittade på Golden Globe Awards

Just det, jag fick även en liten present av min lilla Jane, det var ett litet ljus och sedan en liten kärleksnote! Hon är för gullig ibland! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0